3 Şubat 2015 Salı

MİCRO OSCAR DOLMA KALEM

MİCRO OSCAR DOLMA KALEM




Merhaba,
Bu yazımda dolma kalemleri pek bilinmeyen Mikro markasının Oscar adlı dolmakalemini inceleyeceğim. İnceleyeceğim kalemi Ankara Ulusta bir kırtasiyeden aldım, internette bulamadığım bu kalemi ben tesadüfen bulduğuma inanıyorum.
Öncelikle Micro markası son derecede hafif kalemler üretiyor, bu yalnızca dolmakalemde değil versatil kalem, tükenmez kaleminde de öyle. Malzemesinin tam ne olduğunu anlamak mümkün değil, internette de bulamadım, yorumlarınız olursa paylaşabilirsiniz. Malzemesi hakkında tahminde bulunmak istersek hafif olmasından dolayı alüminyum ya da plastik olabileceğini düşünüyorum. Alüminyum olsaydı biraz daha ağır olabilirdi, platinum plaisir yanında bile çok hafif kalıyor bu yüzden plastik olması daha muhtemel. 







Kutusundan ne kartuş çıktı ne de dönüştürücü, zaten dönüştürücü bulabileceğinizi sanmıyorum. Pelikan veya Scrikss kartuşuyla uyumlu olabileceğini düşünerek Scrikks kısa kartuş taktım ve bir problemle karşılaşmadım. Ucu fine kalınlığında ve esnek değil, yazdığım süre içerisinde seri bir şekilde yazmayı sürdürebildim. Kapağına gelirsek kapatılırken çok güzel bir şekilde kapanıyor. Genel olarak kalitesi düşük, fiyatı uygun, yazımı zevk verici bir kalem. Farklı kalem denemek isteyenlere önerilir.

İyi Özellikler:

-          Çok hafif olması nedeniyle yazarken eliniz yorulmaz
-          Kapağı çok güzel bir şekilde kapanıyor, açık kaldığından şüphe etmiyorsunuz
-          Akıcı bir şekilde yazıyor, yazarken atlama yapmıyor 

Kötü Özellikler:

-          Bulunması zor, ben nasıl buldum bilmiyorum
-          Dönüştürücüsünün olmaması veya bulanamaması
-          Üzerindeki kaplama zamanla soyulabilir

Değerlendirme:

Kategori: Başlangıç
Kalite: 4/10
Görünüm: 7/10
Yazma: 8/10
Ergonomi: 5/10
Fiyat/Performans: 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder