1 Mart 2015 Pazar

MİKRO R055BF-RB02 AHŞAP DOLMA KALEM

MİKRO R055BF-RB02  AHŞAP DOLMA KALEM





Merhaba bu yazımda ahşap gövdeli Mikro markasının R055BF-RB02 dolma kalemini tanıtmaya çalışacağım. Piyasada ahşap gövdeli birkaç marka dolmakalem görmekteyiz fakat fiyatları son derecede yüksek ve uç kaliteleri diğer ürünlerden çok farklı değil. Mikro ahşap gövdeli olup fiyatını çok uçuk fiyatlara çıkarmayan bir marka olarak karşımıza çıkıyor. Kore malı olması fiyatını düşük tutmasında etkin rol oynuyor olmalı. Bu kalemi değerlendirip sizin beğeninize sunmak istiyorum. 

Çekiliş yaptığım süre içerisinde diğer kalemlerimi deneme fırsatı buldum, iyi ve kötü özelliklerini saptadım. Zamanla size deneyimlerimi aktaracağım. Bu kalemi kullanmadan önce temizlemeyi unuttum ve mürekkep akma problemiyle karşılaştım. Kalemlerimi kullanmadan önce temizlemem gerektiğini bir kez daha hatırlamış oldum. Kalemin ucu ef diyebileceğimiz incelikte, seçeneğiniz olursa ince uçlu almanızı tavsiye etmem, akış problemi ile birlikte çok daha fazla sorun çıkartıyor.






Piyasada sadece internette satılıyor, herhangi bir dükkânda rastlamadım. Fiyatı 30-35 tl arasında değişiklik gösteriyor, ahşap kalem isteyenler değerlendirebilir. Kalemin kullanılışına gelirsek uç kısmı abartılı değil, normal iridyum uç ve çok gösterişli de değil. Yazarken zaman zaman mürekkebin düzgün akmaması sorununu yaşadım, akışkan mürekkepler kullanmanızı öneririm. Hediye olarak da çok uygun bir kalem olduğunu düşünüyorum.

İyi Özellikler:

 - Ahşap gövdeye sahip ve diğer ahşap gövdeli kalemlere oranla çok uygun fiyatta
 - Fiyat/performans olarak çok iyi
- Hafif, yazarken eliniz yorulmuyor

Kötü Özellikler:

- Dönüştürücü bulunmaması, kartuşla kullanılıyor
- Uç kalitesi çok yüksek değil, bazen mürekkep akış sorunu çıkartıyor

Değerlendirme:

Kategori: Başlangıç
Kalite: 7/10
Görünüm: 8/10
Yazma: 6/10
Ergonomi: 6/10
Fiyat/performans: 9/10

2 yorum: