20 Eylül 2016 Salı

ALI EXPRESS ALIŞVERİŞİM 2

ALI EXPRESS ALIŞVERİŞİM 2


Ali Express Dolma Kalem


Merhaba Ali Express’ten verdiğim diğer siparişim sorunsuz bir şekilde 20 günde elime ulaştı. Bu siparişim daha özenle paketlenmiş biçimde geldi. Sipariş verdiğim kullanıcı Online Store 632143. Başka kullanıcılardan sipariş verip memnun kalanlar yorumlarda belirtirse hangi alıcıdan alıp hangilerini kullanmamız gerektiğini öğrenebiliriz. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Jinhao Dolma Kalem

4 yorum:

  1. Güzel kalem. Arkadaşla vermiştik ama hangi kullanıcı bilmiyorum. Yarın bir arkadaşa sorar buraya yazarım. İncelemenizi sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. İncelemeyi hemen yazmayı düşünmüyorum bir süre hor kullanıcağım kalemlerden birini, Lamy Al-Star gibi dış katmanı çabuk soyuluyor mu merak ediyorum.

      Sil
  2. China pens
    http://s.aliexpress.com/bYVRn6Bj
    (from AliExpress Android)

    Adlı kullanıcıdan 2-3 kere alışveriş yaptım tavsiye ederim

    YanıtlaSil