6 Eylül 2016 Salı

MEMORY COMIC PEN SET CP-568 / MEMORY KALİGRAFİ SETİ

MEMORY COMIC PEN SET CP-568 / MEMORY KALİGRAFİ SETİ

Memory Comic Pen Set

Merhaba bu yazımda Memory Markasının Comic kalem setini inceleyeceğim. Bu seti seçmemin 2 sebebi var, birincisi 2 adet divit gövdesinin bulunması, ikincisi bu alanda bulabildiğim en uygun fiyatlı olması.

Comic Set Uçları




Memory Comic pen setin en önemli özelliği her divit ucunu kullanabildiğiniz iki gövdesinin bulunması. Özellikle sette bulunan 1. Uca uygun divit gövdesi çok bulunmuyor. Setteki uçların hepsini denedim, genel olarak uçlar iyi değil. Hepsinde yazarken cızırtı oluyor 3 ve 4 numaralı divit uçlarıyla yazarken elinizi yatay tutmanız gerekiyor. Bu yatay tutuşu ayarlayamazsanız bütün mürekkep kağıda bir anda geçiyor. Denemeleri yaparken Rhodia dot pad defteri kullandım, bu nedenle mürekkep arka sayfalara geçmedi fakat başka bir defter olsaydı diğer sayfalara mürekkep fazlasıyla geçerdi.

Comic Set gövde

Seti Winsor&Newton Green kaligrafi mürekkebiyle denedim. 1 ve 2 nolu uçlar mürekkeple 2 satır kadar yazdılar. 3 ve 4 nolu uçlar ise çok mürekkep tükettiğinden 1 satır bile zor yazdılar. Burada Winsor&Newton kaligrafi mürekkebinin diğer kaligrafi mürekkeplerine nazaran daha akışkan olmasınında payı var.

Kaligrafi Seti Yazım



Memory Comic Pen seti Sirkeci’de bulunan Hakikat Kırtasiye’den 7 TL’ye satın aldım. Ali Express sitesinde fiyatı 3$. Divit gövdeleri için almayı düşünebilirsiniz, uçlarını çok önermiyorum.

Memory Comic Set Nibs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder