31 Ocak 2017 Salı

3 BOYUTLU YAZAN ( ÜRETEN) KALEM

3 BOYUTLU YAZAN ( ÜRETEN) KALEM

3 Boyutlu Yazan Kalem

Merhaba bu yazımda yenilikçi bir kaleme 3 boyutlu çizim yapmanıza olanak sağlayan kalemleri tanıtmak istedim. Daha önce 3 boyutlu yazıcıların olduğunu görmüştüm hatta bu 3 boyutlu yazıcılarla dolma kalem tasarlandığını, başka değişik kalemler tasarlandığını gördüm. Teknoloji en son ilerleyerek 3 boyutlu yazan (üreten) kalemi geliştirdi.

Dünyada çok farklı şekilde 3 boyutlu kalemler varmış, youtube üzerinden bir sürü video izledim. İzlemesi bile çok keyifli, sizlerle içlerinden beğendiğim birkaç tanesini paylaşmak istedim. Şunu söylemek isterim ki yazmaktan çok tasarım ile ilgilenenlerin ilgileneceği bir kalem. Özellikle Mimar ve Endüstriyel Tasarımcıların işine yarayacak gibi duruyor. Mühendislik okurken yaptığım bir proje modelinde çok işe yarayabileceğini hissettim.

5 Farklı 3 Boyutlu Kalem


3 boyutlu kalemler ülkemize daha geldi mi bilmiyorum ama genel piyasada 140$ civarından başlıyor fiyatları, ülkemize gelirse vergiler vs. 600 TL civarında bir fiyattan satılacağını düşünüyorum ama gerçek farklı olabilir, sonuçta uzman olduğum bir konu değil. Kısa sürede ülkemizde yaygınlaşacağını da düşünmüyorum, zira daha gelişmesi lazım kalemlerin. Belki biz kullanamayacağız fakat çocuklarımız ya da torunlarımız gelecekte sıklıkla kullanabilir. İzlemesi çok keyifli geldi bu yüzden çok video paylaştım umarım sıkılmazsınız.

3 Farklı 3 Boyutlu Kalem

Yazı yazmanın, defterle kalemle uğraşmanın zevki çok farklı. 3 boyutlu kalemlerin yazı yazmaktan çok lego gibi yaratıcı şeylerin ortaya konulmasında rol oynayacağını düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?  

Yaratıcı 3 Boyutlu Kalem Çizimleri

Not: ülkemizde varmış internette 230 TL civarından 600 TL'ye kadar gördüm fakat somut olarak hiç görmediğimden bir yorumda bulunamıyorum. Daha önce alıp kullananlar varsa deneyimlerini yorumlarda belirtirlerse sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder