6 Mayıs 2017 Cumartesi

DELİ S661 DOLMA KALEM

DELİ S661 DOLMA KALEM 

Deli Dolmakalem

Merhaba, daha önce hiç duymadığım bir markayı denemek istedim ve pişman olmadım bu yüzden sizlerle de paylaşmak istedim. Arada sırada bilinmeyen, test edilmemiş kalemleri alıp kullanıyorum. Her zaman olumlu sonuç almıyorum fakat deli markasında çok iyi bir seçim yaptığımı düşünüyrum. Markayı Aliexpress’te tesadüfen keşfettim ve sipariş verdim. İsmi de biraz imalı geldi, deli markasının yanında Çince bir şeyler daha yazıyor ama ne yazdığı hakkında en ufak bir fikrim dahi yok.

Deli Dolma Kalem Kapağı

Deli S661 dolma kalemin teknik özelliklerine gelirsek; güzel ve akıcı bir yazıma sahip olduğunu söyleyebilirim. Uç kalınlığı 0.38 mm. ve yaklaşık olarak medium-fine (orta-ince) arası yazıma sahip. Çin’den kalem sipariş veriyorsanız kalemlerin %90 ‘ı ince yazıma sahip oluyorlar. Keşke kesik uçlara ve bold (kalın) uçlara da yer verseler çok daha iyi olacak. Gerçi ben hızlı yazım için genelde ince uç seçeneğini daha çok kullanıyorum. 

Deli S661 Dolma Kalem Ucu

Deli S661 dolma kalemini sipariş ettiğim yer başlığa silinebilir gibi ifade koymuş, zaten bunun olanaksız olacağını biliyordum ama denemeden edemedim, tabi ki böyle bir özelliği yok mürekkebin. Deli S661 Dolma kalem kartuşla kullanılabildiği gibi içinden çıkan dönüştürücü (pompa) ile de kullanılabiliyor. Kalemin dezavantajı ise dönüştürücü ve kartuşlar Avrupa tipi değil, bu yüzden dilediğiniz kartuşla kullanamıyorsunuz. İçinden çıkan kartuşlara mora çalan mavi renkte mürekkeplerle dolu, akıcılığı da gayet uygun. Yazarken başlama sorunu ya da atlama sorunuyla karşılaşmadım.


Kalemin 3 Farklı rengi mevcut bunlar; buz mavisi, krem rengi ve siyah. Ben öncelikle buz mavisini satın aldım, sonra beğenince krem renklisini de satın aldım. Deli S661 dolma kalem hakkında son olarak söylemem gereken şey büyük ellere sahip kişiler için uygun olmadığıdır. Benim elimin boyutu tam sınırda kalıyor diyebilirim. Kalemi ablam kullandığında daha çok beğendiğini söyledi, zarif ve küçük kalemleri seviyorsanız size uygun bir kalem olabilir.

3 Farklı Renkte Deli S661

Kalemi Aliexpress sitesinden Good Stationery Store’dan 1.99$ satın aldım. Şu an fiyatı 2.64 dolara çıkmış, ara sıra kontrol edin bazen indirim uygulayabiliyorlar. Bu arada 2 kalemde 15 gün gibi kısa sürede elime ulaştı. Son zamanlarda Ptt ile bir sorun yaşıyorum, kargoyu eve teslim etmiyorlar, aşağıya bırakıp gidiyorlar. Bu nedenle bazı gelen siparişlerim kaybolmuş olabilir. Umarım bu sorunu da kısa sürede çözeceğim. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Değerlendirme:                                               
Kategori: Başlangıç
Kalite: 7/10
Görünüm: 9/10
Yazma :  9/10
Ergonomi: 8/10
Fiyat Performans: 9/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder