13 Haziran 2017 Salı

ŞEFFAF KALEMLER VE MÜREKKEP SEÇİMİ

ŞEFFAF KALEMLER VE MÜREKKEP SEÇİMİ

Şeffaf Dolma Kalemler

Son zamanlarda tüm şeffaf kalemlerimi mürekkeplemekten kendimi alı koyamadım. Hatta sırf bu kalemler için birkaç yeni mürekkep almayı da düşündüm, sonra elimdeki şişelerin yarısını bile bitiremediğimi fark edince vazgeçtim. Aklımda jherbin vert olive, Pelikan duo serisi, sarı ve turuncu renkli mürekkepler var.

Penton Skb-Caliarts Ego- Wing Sung 698

Fotoğrafta bulunan kalemler ve içerisindeki mürekkepler yukarıdan aşağıya sırasıyla PentonSkb EyedropperJ.herbin Rouge Hematite, Penton Skb Eyedropper- Pelikan 4001Turkuaz, Wing Sun 698- Pelikan 4001 Brillant Green, Jinhao 992- J.herbin GrisNuage, Caliarts Ego- Sailor Jentle Grenade ink.
Wing Sung 698-Jinhao 992- Penton Skb


Şu an kullandığım renkler biraz koyu daha açık olsalar daha güzel olur diye düşünüyorum. Sizinde görüşlerinizi almak istedim. Sizce şeffaf kalemler için en uygun mürekkep ve rengi nedir?


Simli Mürekkepler İyi bir tercih olabilir- J.Herbin Rouge Hematite

4 yorum:

  1. Ben penton aldım sizin tavsiyenizle, şuan blue-black kullanıyorum güzel duruyor ama kırmızının ayrı bir havası var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kırmızı rengi çok sevdim, simli mürekkep olunca izlemesi ayrı keyifli oluyor.

      Sil
  2. Artık imzalar bir e-imza olunca kalem tutmaya hasret kaldık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık kalem kullanımı çok kısıtlandı, günlük notlarımı almak için kullanıyorum. Arada çizim yapmak da ayrıca rahatlatıyor.

      Sil