1 Temmuz 2017 Cumartesi

DELTA SARI DOLMAKALEM MÜREKKEBİ

DELTA SARI DOLMAKALEM MÜREKKEBİ

Delta Sarı Dolma Kalem Mürekkebi

Merhaba bu yzımda eyedropper yapılacak dolmakalem ve demonstrator (şeffaf) dolma kalemlerde hoş duran bir mürekkebi tanıtmaya çalışacağım. Aslında Delta sarı dolmakalem mürekkebini turuncu diye satın aldım aynı hissiyatı J.herbin Bouton Dor mürekkepte de yaşamıştım. Delta markasının turuncu Dolcevita dolmakalemine göre yaptığını da düşünerek bu hataya düştüm. Şişe de şeffaf turuncu olarak gözüken mürekkepleri çok açık bir şekilde sarı yazıyorlar buradan uyarayım.

Delta Sarı Mürekkep

Delta sarı dolmakalem mürekkebi rengi ile ön plana çıkıyor, çok parlak bir sarı renge sahip.Aslında yazı yazmaktan çok önemli yerleri belirtmek için highlighter olarak kullanılabilir. Akıcılığı iyi olan bir mürekkep fakat kuruma süresi biraz uzun 10 saniye gibi bir sürede eliniz değdiğinde dağılmayacak şekilde kuruyor. Suya dayanıklılığı ise hiç yok denecek kadar az. Zaten çok görünür bir yazıya sahip olmadığı için su teması sonrasında yazılarınız muhtemelen hiç okunmayacaktır.

Delta Sarı Mürekkep Yazım


Delta Sarı dolma kalem mürekkebinin rengini beğendiyseniz tercih edebilirsiniz. Fiyatı diğer markaların sarı renklerine göre uygun bir fiyattan satılıyor bu sayede diğer markaların önüne geçiyor. Sarı mürekkepler arasında yine favorim daha önceden yazdığım bir süre sonra turuncu renge dönüşen Rohrer Klinger Helianthus Mürekkep. Delta sarı dolma kalem mürekkebini office1 store mağazasından 18 TL’ye satın aldım. Rengi beğenenler satın alabilirler, diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Delta Sarı Mürekkep Su Testi

Değerlendirme:

Kategori: Günlük kullanım
Mürekkep Akıcılığı: 5/5
Suya Dayanıklılığı: 1/5
Renk Kalitesi: 4/5
Kuruma Süresi: 3/5
Fiyat/Performans: 4/5

2 yorum:

  1. Merhaba ben bunu textlinera enjekte edip vurgulayıcı olarak kullanabilir miyim teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Denemdim, o yuzden bilmiyorum fakat bu murekkepler cabuk kuruyor hava ile temas ettiginde ilk basta kullanilip daha sonra sorun cikarabilir

    YanıtlaSil