16 Ağustos 2017 Çarşamba

ŞEFFAF CAM KALEM

ŞEFFAF CAM KALEM
Şeffaf Cam Kalem


Merhaba bu yazımda kullanmaktan keyif aldığım bir kalem türü olan cam kalemlerimden ikisini tanıtacağım. Başlıkta herhangi bir marka yazmadım bu yüzden yazının sonunda direkt hangi mağazadan alacağımı paylaşacağım. Daha önceden yazmış olduğum kicute cam kalem yazısını tıklayarak okuyabilirsiniz.

Şeffaf Cam Kalem Yazısı

Cam kalemlerin güzel gözükmesinin yanında en büyük özellikleri çok kolay kırılabilir olmaları bu yüzden kullanırken dikkat etmek gerekiyor. Yazarken çok fazla baskı uygulamazsanız çok akıcı bir biçimde yazabilirsiniz. Bu kullandığım cam kalemler önceki kullandığım cam kalemlerden farklı olarak daha kalın yazıyorlar ve mürekkebe tek batırma sonucunda A5 boyutundaki bir kağıdı doldurabilirsiniz. Cam kalemi tutuşunuz çok önemli bu kalemlerde ince tarafı pürüzlü bir yazıma sahipken kalın tarafı tam anlamıyla iyi kağıtta kayıyor ( Rhodia gibi hafif yağlı).



Şeffaf Cam Kalem Kutu

Kalemi Aliexpressten bu linkten aldım. Ben kalemi aldığımda 3 dolara almışım, alalı bayağı oldu. Link oylanmamış çok güzvenli gözükmüyor ama o riske girmiştim iyi ki girmişim memnun kaldım. Ama paketlemelerinin çok güvenli olduğunu söyleyemeyeceğim, Türkiye’de kargoların hunharca atıldığını düşünürsek kırılma olasılığı yüksek. Kırıldığında dispute açarak paranızı geri alabilirsiniz ama burada satıcının tavrı da önemli oluyor, yaşamadığım bir durum olduğu için yorum yapamayacağım. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder