23 Ekim 2017 Pazartesi

CONKLIN DURAGRAPH DOLMA KALEM

CONKLIN DURAGRAPH DOLMA KALEM

Conklin Duragraph Dolma Kalem

Merhaba bu yazımda Conklin markasının Duragraph modelinden bahsedeceğim. Birkaç kalem ve mürekkepten daha bahsetmeyi düşünüyorum ileride ki yazımlarımda fakat çok vaktim olmayabilir. Önümüzdeki ay Avusturalya’ya gidiyorum, orada ne yaparım blog yazılarına devam edebilir miyim çok öngörebildiğim bir durum değil.

Conklin Duragraph Dolmakalem

Neyse Conklin Duragraph dolma kalemin özelliklerine gelecek olursak öncelikle büyük ve gösterişli bir kutusunun olduğunu söyleyebilirim. Kalemin gövdesi oldukça ağır bu nedenle kalemin kapağını arkasına takıp kullanmayı seviyorsanız çok önerebileceğim bir kalem değil. Gövde materyal olarak reçine ve çok hafif reçine kokusunu alabiliyorsunuz. Ben kapağı genelde kenara koyduğum için benim için problem olmadı. Conklin Duragraph dolmakalemin kendine özel vidalı pompası bulunmakta, bu sayede pompa kısmı tam yerine rahatlıkla oturuyor.


Conklin Hilal Sembolü

Conklin Duragraph kalemin kapağının klips kısmında 3 hilal işareti var bu markanın sembolü ve çok güzel duruyor. Aynı hilal şeklini kalemin uç kısmında damakta da görüyoruz. Conklin markasının en çok tartışılan kısmı uç kısmı ve yazarken verdiği deneyim. Bu tamamı ile şansınıza bağlı bir durum. Benim elimdeki kalem bu konuda çok başarılı değildi. Kalemi satın alacaksanız mutlaka uç performansına bakıp almanız gerekiyor aksi takdirde mutsuz olma ihtimaliniz bir hayli fazla. Dolmakalemde en fazla uç performansına önem verdiğim için çok sevdiğim bir dolmakalem olduğunu söyleyemeyeceğim. Ucu güzel çıkarsa genel olarak güzel bir dolma kalem. Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Conklin Duragraph Dolmakaelm Ucu

3 yorum:

  1. İyi yolculuklar ,ama günümüz iletişim dünyasında Blog yazmak zor olmasa gerek bizler takipteyiz sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, yanımda bilgisayar götürmeyeceğim o yüzden ne zaman yazmaya devam ederim çok bilmiyorum. Telefondan kısa yazılar yazabilirim.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba acaba conklin all american kullandiniz mi? Bu kalemlerde pompa icerisinden mi çıkıyor?

    YanıtlaSil