25 Ocak 2022 Salı

Uygun Fiyatlı Kalem, Defter ve Mürekkep

 UYGUN MARKA KALEM DEFTER VE MÜREKKEP

Merhaba blogta bu sene daha fazla yazı yazmayı planlıyorum fakat hayat pahalılığı ve alım gücü düşmesinden dolayı artık çok fazla kalem defter ve mürekkep alamıyorum. Bu yüzden genel bir yazı yazmak istedim. Sizde uygun bulduğunuz kalem defter ve mürekkepleri paylaşırsanız sevinirim. En son office1storeda uygun fiyatlı igle marka dolma kalem (15 TL-her an zamlanabilir yaklaşık 1 dolar diyelim ama şu sıralar enflasyon dolardan önde gidiyor) satın aldım. Hatta dolmakalem olarak diğer bazı tükenmez pilot akıcı kalemlerden daha uygun fiyatlıydı.

igle Marka Dolmakalem


Özellikle defter fiyatları kağıtların pahalılanmasıyla bir hayli artmış. Bu konuda stokçuluğumun faydasını görüyorum. 10 yıl yetecek kadar defterim var gözüküyor fakat rhodia dot pad bulabilirsem kaçırmadan alırım. Maalesef bitirdim ve piyasada dot pad bulmak çok zor. En son fiyat performans olarak beğendiğim defterdi artık değil çünkü A5 boyutu bile 110 TL civarında şu an internetten baktığımda. Mürekkeplere henüz çok fazla zam gelmedi en azından internette cimri.com adresinden bakıldığında 25 TL civarında graf von faber ve pelikan 4001 mürekkep bulmak mümkün. Eskiden montblanc mürekkepleride uygun fiyata bulunabiliyordu hatta 2 ay önce ne güzel hala uygun fiyatlarda (150-180 TL civarındaydı). Şu an baktığımda 370-590 TL aralığındalar ve tabiki çok daha fazla pahalı olanları da mevcut. Şu zamana kadar aldığım kalem defter ve mürekkeplerin gereksiz olduğunu düşünürdüm fakat iyi bir yatırım aracı olarak da düşünülebilirmişim. 

Umarım uygun markalar daha sıklaşır ya da alım gücümüz artar yoksa bu devirde hobi edinmek biraz zor. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder