20 Şubat 2022 Pazar

ALEXA SIRALAMASI, BLOG DÜNYA BAŞARISI Ve DEĞERİ

 ALEXA SIRALAMASI, BLOG DÜNYA BAŞARISI Ve DEĞERİ

Kalem merakı Dünya Sıralaması
Kalem merakı Dünya Sıralaması


Merhaba bu yazımda sizinle kalemeraki blogumun dünya ve Türkiyedeki yerini belirten bir uygulama alexa uygulamasını yazacağım. Maalesef Alexa ranking uygulaması mayıs itibariyle sona erecek ve artık sıralamalar gözükmeyecek. Websitelerinin kalitesini belirleyen ve ne kadar revaçta olduğunu gösteren bu websitesini kalıcı olarak blogumda bulunmasını istedim. Çünkü ne kadar büyük bir kitleye hitap ettiğimi bazen bende unutuyorum. Alexa sıralamasını yapay para vererek yükseltmekte mümkün. Genelde ticari websiteleri google ile anlaşarak taramalarda daha üst seviyelerde gözüküyorlar. Bu nedenle Alexa sıralamalarında da yüksek çıkıyorlar. Bu ölçüde bazı ticari siteleri de geçmiş olduğum için mutluyum. Şu an Dünya sıralamam şu an 602 binde Türkiye sıralamam 13600. Güncel sıralamamı görmek ve kendi merak ettiğiniz siteye bakmak için tıklayınız. 

 

 

Kalem Merakı Değeri
Kalem Merakı Değeri

 

Eskiden düzenli yazdığımda Dünyada ilk 400 bine Türkiyede ilk 5 bin websitesi içine girmiştim tabi 4-5 yil öncesinde şimdiye kıyasla çok daha az site mevcuttu. Bu sıklıkla yazarsam çok daha iyi olacak gibi. Bu sene düzenli yazı yazmayı planlıyorum sizlerde yorumlarınızla destek olursanız teşekkür ederim. Sizde sitenizin sıralamasını merak ediyorsanız tıklayınız. Ayrıca bu sıralama sitenizin ne kadar değerli olduğunu da gösteriyor. Sitenizi satmak içinde fikir verebilir. Ben örnek olarak Trendyol, Milliyet ve office1 store gibi sitelerin ve kendi sitemin ederini sizlerle paylaşıyorum sizde merak ederseniz kendiniz örnekleri çoğaltabilirsiz. Kalemerakı.blogspot.com değeri şu an 3588 Amerikan doları hedefim 10bin dolar değere ulaştırmak. Kendiniz kontrol etmek ya da farklı sitelere bakmak isterseniz tıklayınız.


Bu yazıyı Nisan ayında yenileceğim çünkü tekrar düzenli yazmaya Ocak ayında başladım ve son 3 ay baz alınarak yapılıyor bu hesaplamalar. Muhtemelen Dünya sıralamasında 200 bini zorlarım çünkü önemli uçlu kalem ve uygun fiyalı jel kalemlerle birlikte ilginizi çekebileceğim günlük bilgi tarzı yazılar paylaşmayı düşünüyorum. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle destekleriniz için teşekkür ederim.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder