24 Şubat 2022 Perşembe

Parker Uçlu Versatil Kalem

 Parker Uçlu Versatil Kalem

Parker Uçlu versatil kalem
Parker Uçlu Versatil Kalem


Son zamanlarda Parker markası geleneksel çizgisinden biraz farklı davranarak krom kaplı fırçalanmış kalemlerden çok daha renk çeşidi olan  gövdelere yöneldi. Bundaki sebep üretim yerinin eskiden Amerika ya da İngiltere olmasında ve yeni kalemlerini daha çok Çin’de imal etmesiyle açıklayabiliriz.


Parker England
Parker England


Eski ürünlere 2.el piyasasında ulaşabilirsiniz ama dikkat etmeniz bir kaç püf noktayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle bu Parker uçlu (versatil) kalemin iç mekanizması ve uç kısmı açılmıyor bu da kalem bozulduğu takdirde ya da uç sıkıştığı zaman tamirini zorlaştırıyor. Ayrıca uç kısmı bütünleşik olacak şekilde imal edilmiş, o yüzden buradan kırılması muhtemel. Alırken ilk bu kısmına dikkat etmeniz iyi olacaktır. Onun dışında metal olduğundan biraz ağır ve tutma kısmı ergonomik değil ama uzun süre yazımda da bana rahatsızlık vermedi. Klips kısmı çok kullanışlı değil hatta benim kalemimde gevşemiş.


Parker Mekanik Kalem Klips Kısmı
Parker Mekanik Kalem Klips Kısmı

Parker Mekanik Kalem Uç Kısmı
Parker Mekanik Kalem Uç Kısmı


Dış görünüşüyle kaliteli bir kalem olduğu bariz belli bende severek kullanıyorum.

 

Sizin eski retro sevdiğiniz kalem var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder