22 Şubat 2022 Salı

Scrikss Ömür Boyu Garanti ve Scrikss Versatil Kalem İncelemesi

 Scrikss Ömür Boyu Garanti ve Scrikss Versatil Kalem İncelemesi


Scrikss uçlu (versatil) kalem ömür boyu garantisi ile diğer markaların önüne geçse de düşük modellerde çok mantıklı değil. Bunun sebebi artık kargo parasının çok daha maliyetli olması. O yüzden ömür boyu garanti sisteminde belki küçük temsilcilikler aracılığıyla bu hizmeti verirse kendine önemli bir pay alacağını düşünüyorum.

Örneğin Scrikss graph x versatil kalemimin ucu yamuldu ve düzeltilmesi veya değiştirilmesi gerekiyor. Piyasada 65 TL (5 dolar) civarı bulunabiliyor kargo ücreti 20 TL bile olsa beklemeye değer mi? Bir de düzeltileceğinden emin değilim. Keşke ayrıca uygun fiyatlı yedek parça temini yapsa çok daha mantıklı olur. Uç kısmını 50 kuruşa mal etse ki çok daha ucuzdur. 1 TL ye kapış kapış satılır. Belki de diğer markaların uç kısmı ile uyumlu olursa buradan ayrı bir gelir elde etmesi çok kolay olur.

 

Scrikss Uclu kalem
Scrikss Uclu Kalem

Daha önceden Scrikss graph x uçlu kalemini incelemiştim. O yazıya ulaşmak için tıklayınız. Şimdi Scrikss markasının piyasada daha yaygın satılan ve teknik olmayan kalemini inceleyeceğim. Eski kalemlerimi didiklerken arada çıktı ve kullanmaya başladım. Öncelikle Scrikss uçlu kalemin iç mekanizmasının tamamiyle açılmayışı beni rahatsız etti. Çünkü herhangi bir uç sıkışmasında müdahale etmenize imkan sağlamıyor. Bu sorunla karşılaşmanızda çok olası. İkinci olarak uç mekanizması içeri gizlenmiyor ama kolay kırılacak şekilde de dizayn edilmemiş bu açıdan iyi. Kalemin içine uç kısmından değil arka kısmından doldurursanız daha uzun kullanabilirsiniz. Çünkü olası uç sıkışmasında ne yapılabileceğini bilmiyorum. Kalem iğnesi ile belki bir nebze müdahale edilebilir. Onun dışında ağırlık dengesi iyi ayarlanmış ne ağır ne hafif kalem. Tutma kısmı çok ergonomik değil fakat rahatsızda etmedi. Klips kısmı gövde genel itibariyle Scrikss markasının genel yapısına benziyor. Çok emin olmamakla birlikte bu kalemimin Scrikss 333 versatil kalem olduğunu düşünüyorum. Ne zaman ve ne kadara satın aldığımı hatırlamıyorum. Şu an piyasada 3 lü set halinde Scrikss 333 kalem seti 170 TL (12 Amerikan doları) civarında satılıyor. Çok uygun fiyatlı ve Scrikss markasının dolmakalem ve tükenmez kalemlerini de beğeniyorum.

Sizin kıyıda köşede unuttuğunuz buldunuz kalemleriniz var mı? Scrikss hakkında ne düşünüyorsunuz?


1 yorum:

  1. kalem sorunsuz çıkar ise fiyatına göre iyi sayılabilecek vintage görünümlü kaleme sahip olursunuz.

    YanıtlaSil