20 Mart 2022 Pazar

Scrikss Pro-S 0.5 Japon Versatil Kalem

 Scrikss Pro-S 0.5 Japon Versatil Kalem

 

Scrikss Pro-S 0.5 Japon Versatil Kalem
 Scrikss Pro-S 0.5 Japon Versatil Kalem

Scrikss markasının en beğendiğin versatil kalem modeli ne diye Scrikss Pro-S 0.5 Japon versatil kalem diyebilirim. Kalitesiyle metal yoğunluğu ile pentel graphgear 1000 ile eşdeğer görüyorum. Ağır metal kalemleri seven kişiler için ideal bir kalem. Çizim kalemi olarakta kullanmak mümkün. Kalemin iç aksamını açamadım açıkçası bozmamak içinde çok zorlamadım. İnceleme videosunun birinde iç aksamının düz şeffaf plastik olduğunu görmüştüm. Seride 4 farklı renk bulunmakta bunlar kımızı, siyah, gümüş ve beyaz renkler. Döneme göre renkler arasında fiyat farkı oldukça açılabiliyor. İlk kalemi satın alırken beyaz olanı 2 kat daha pahalıydı şimdi bu yazıyı yazarken gümüş rengi diğerlerine göre 2 kat pahalı. Yani döneme göre farklı renkli modellerinin fiyatı değişebiliyor. Ben kalemi ilk defa dolap uygulamasından satın aldım. 2. el ama hiç kullanılmamış gibiydi. Sıfır fiyatına yakın bir fiyattan satın aldım (125 TL yaklaşık 8 dolar civarında kargo ücreti içinde).

 

Scrikss Pro-S 0.5 Japon Uçlu Versatil Kalem kullandığım kısa süre içerisinde favori kalemlerin arasına girdi. Scrikks markası Türk markası olduğu için muadili diğer markalara göre bir miktar daha uygun fiyata bulmanız mümkün. Ayrıca Japon kalitesini görebileceğiniz bir kalem.

 

Parker, Scrikss, Penac, Adel ve Pentel Marka Favori versatil uçlu kalemlerim
Parker, Scrikss, Penac, Adel ve Pentel Marka Favori versatil uçlu kalemlerim

Sizin favori uçlu versatil kaleminiz hangisi? Yorumlarda görüşlerinizi bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder