4 Mart 2017 Cumartesi

PENTON ŞEFFAF DOLMA KALEM

PENTON ŞEFFAF DOLMA KALEM

Penton Şeffaf Dolma Kalem

Merhaba, son zamanlarda Aliexpress’ten aldığım kalemleri çok yazdığımın farkındayım fakat Aliexpress alışverişleri bir süre sonra alışkanlık haline geliyor. İlk alışverişten sonrası devamlı başka şeyler almak isterken bulabiliyorsunuz. Bu yüzden ilk Aliexpress’ten alışveriş yaparken iki kez düşünün, gerçekten ihtiyacınız var mı? ve sizi aldıklarınız mutlu edecek mi?

Penton Transparan Dolma kalem

Bu yazımda Penton şeffaf dolma kalemden size bahsedeceğim. Aslında bu yazıyı daha sonra sizlerle paylaşmayı düşünüyordum. Erken paylaşmamın sebebi bazı güzel ürünlerin Türkiye’ye kargosunun belirli bir süre sonra kaldırılıyor olması. Bu yüzden çok beğendiğiniz ürünleri almakta çok beklememeniz iyi olabilir. Öncelikle bu kalemi Penton adıyla satmıyorlar, bunun sebebinin adının diğer Çin menşeli kalemler gibi duyulmamış olması olabilir. Kısa süre sonra bu adı kullanabilirler çünkü kısa sürede hak ettiği yere gelebileceği düşüncesindeyim.


Penton Platinum Siklamen Pembe Mürekkeple

Penton şeffaf dolma kalemin Aliexpress’te olan fotoğraflarını gördüğümde açıkçası inanmamıştım, fotoğraf hilesi olduğunu ve damak kısmının öyle parlak gözükebileceğini düşünmemiştim doğru mürekkebi kullandığınızda o parlak renkleri damakta görebiliyorsunuz ve benim Penton şeffaf dolma kalemde en sevdiğim özelliklerden bir tanesi. Diğer beğendiğim özellikleri ise plastiğinin kaliteli olması ve ucunun ince (ef) olması. Ucu ef (extra fine) olarak geliyor fakat ince (f) bir yazımı var diyebiliriz. Söylemeden geçmeyeyim diğer Aliexpress alışverişlerinde kalemler kutusuz olarak gelirken Penton dolma kalem kutusu ile birlikte geliyor.

Penton Montblanc Permanent Blue Mürekkeple

Penton transparan dolma kalemi iki ayrı mürekkeple kullandım öncelikle damakta rengi belli olsun diye Platinum Siklamen Pembe ile daha sonra mürekkep akışını merak ettiğim için Montblanc Permanent Blue mürekkep ile kullandım. Montblanc permanent mürekkeple bile sorunsuz akış sağladığımdan yazım kalitesinden emin olabildim.

Penton Damak

Penton şeffaf dolma kalem içerisinde dönüştürücü (pompa) ile birlikte geliyor. Aynı zamanda eyedropper yapmak içinde uygun bir yapısı var, daha sonra ki yazılarımda evdeki malzemelerle eye dropper dolma kalem nasıl yapılır? Diye yazı yazmayı planlıyorum. Muhtemelen Penton şeffaf dolma kalemi kullanacağım.
Penton uç

Son olarak şeffaf dolma kaleme nasıl alabileceğinizin bilgilerini vereyim. Penton şeffaf dolma kalemi sipariş ederken birden fazla istediğinizde kargo parası alıyor maalesef tek aldığınızda ise ücretsiz gönderiyor. Paralı kargo 15 gün gibi kısa bir sürede elime ulaştı fakat daha sonra kalemi kullanıp beğendiğim de yeniden tekli sipariş verdim 20 gündür hala bekliyorum. Kalemi sipariş ettiğim Aliexpress adresi  Top-living Arts & Crafts Store ve kalemi Transparent Fountain Pen Gift Package School Supplies 0.38 mm olarak aratabilirsiniz. Umarım kalem elinize sağ salim geçer. Geçen sipariş ettiğim bir kalem gelmedi ve Dispute seçeneğinden para iadesi talep ettim, gayet kibar karşıladılar. Para iadesi daha almadım ama o konuda da sizi bilgilendiririm. Yalnız can sıkıcı olan kalem Türkiye’ye gelmiş fakat kargoda kaybolmuş, umarım diğer siparişlerimde böyle bir sorunla karşılaşmam. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Değerlendirme:                                                 

Kategori: Başlangıç
Kalite: 8/10
Görünüm: 10/10
Yazma :  10/10
Ergonomi: 8/10
Fiyat Performans: 10/10

8 yorum:

  1. Aliexpress alışveriş hastalığı bende de bir süredir var. Öncesinde ebay idi paypal olmayınxa aliexpressten devam ediyorum. Bu kalemi görmemiştim,almak lazım şimdi :)
    Gövdenin üst kısmında dollar 717 de olduğu gibi küçük bir kapak mı var? Eğer varsa eyedropper yapıldığında dolum buradan olabilir sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Evet gövdenin üst kısmında böyle bir kapak var ve eyedropper yapımını kolaylaştırıyor. Dollar 717 ye benzeyen bir kalem,tutma kısmı şeffaf ve sanırım biraz daha ucuz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Kalemin kapağı vidalı mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Kalemden ben de 2 hafta önce sipariş verdim.İlanı görür görmez yapıştırdım siparişi. Aynı satıcıdan aldım ben de. Bu hafta teslim olmasını bekliyorum. Şeffaf kalemleri ben daha çok seviyorum. Şimdi bi kalem gördüm sadece ebay de bulabildim.Wing Sun 698 diye. Yorumlar falan da iyi forumlarda ama paypal dan dolayı sipariş veremiyorum. Yurtdışında yaşayan bir arkadaşa getirtmeyi düşünüyorum. Velhasıl şeffaf kalem candır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wing Sung 698 çok güzel bir kalem, ucu çıkartılıp temizlenebiliyor, Penton dolma kalemin ucu çıkartılmazsa daha iyi olur zaten çıkartılıp temizlenebilir şekilde imal edilmemiş. Evet maalesef Paypal yüzünden bir çok güzel kaleme ulaşamıyoruz, Wing Sung 698'in Aliexpress sitesinde olmaması da tuhaf umarım ileride onu da temin edebiliriz.

      Sil
  5. Beğenerek aldım güzel bir kalem. Mürekkep koyunca gerçekten güzel duruyor şeffaf kalemde. Olumsuz gördüğüm şey ise kapağı açmak için çok çevirmek gerekiyor �� Bir de ilk mürekkep koyduğumda yarıya kadarı damaktan aktı sonra durdu. Ben mi beceremedim kalemde mi sorun var bilmiyorum. Hem ucuz hem de kutulu şekilde kargoyla geliyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yivli kısmın çok olması eyedropper için iyi, evet dediğiniz gibi kapağı açmak biraz uzun sürüyor bu nedenle. Yok sizlik bir durum değil, damak kısmı bir hayli mürekkep alıyor öncesinde damak kısmı doldurulabilir. Yeni şeffaf dolmakalem siparişleri verdim umarım onlarda Penton kadar düzgün çıkar ve sizlerle paylaşırım.

      Sil