26 Şubat 2017 Pazar

KALEM UCUNDAN HEYKELLER / ÇEKİLİŞ SONUCU

KALEM UCUNDAN HEYKELLER / ÇEKİLİŞ SONUCU

Merhaba bu yazımda internette gördüğüm ilginç bir sanatı sizlerle paylaşmak istedim. Bu sanat, kurşun kalemlerin ucundan çeşitli küçük semboller ya da heykelcikler yapımı. Benim ilk gördüğüm kişi kalp şeklinde olanları satışa bile çıkarmış, fiyatları 40 euro, fikir çok güzel fakat biraz pahalı geldi. Umarım telif haklarını satın almıştır yoksa fikir çalınabilir ve daha uygun fiyatlara sunulabilir. Bu çalışmanın videosunu sizlerle paylaşıyorum. Ayrıca fikir sahibi siteye buradan ulaşabilirsiniz.






Daha sonra bu fikri çok daha ileriye götürenlerin olduğunu fark ettim. Aralarında çok sevdiklerim oldu onlardan bir kaçını daha sizlerle paylaşmak istedim.








Gel gelelim asıl konuya Senator 500 Concorde çekilişini kazanan talihli kişi Ferzan Ozyasar olmuştur. Adres bilgilerini 1 hafta içinde kalemeraki@gmail.com adresine yollarlarsa hediyeleri kendilerine iletebilirim. Eğer bu süre içerisinde mail atılmazsa çekiliş tekrarlanacaktır. Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.


1 yorum: