20 Ocak 2015 Salı

PLATİNUM MİX FREE SİKLAMEN PEMBE MÜREKKEP



PLATİNUM MİX FREE SİKLAMEN PEMBE MÜREKKEP



Merhaba,

Bu yazımda size Platinum marka karıştırılabilir mürekkebi tanıtmaya çalışacağım. Daha önce bloglarda yazılmamış bir konu daha buldum. Öncelikle Platinum’un çok güzel bir fikri hayata geçirmiş olduğunu söylemek istiyorum. 9 adet mürekkep üretmiş olup bunları kendi isteğinize göre karıştırıp kendi renginizi elde edebileceğiniz şekilde üretmiş, böylelikle 9 mürekkebi birbirleriyle karıştırarak 9*9=81 farklı renk seçeneğine ulaşabiliyorsunuz. Marka bunun için öncelikle karıştırıcı set bile üretmiş (resim1ve2). Gerçi evde kendi imkânlarınızla da karıştırabilirsiniz ( şırınga ve boş şişe ile ). Firma bununla sınırlı kalmayıp bir de size oluşturabileceğiniz renklerin skalasını da hazırlamış (resim3).









Mürekkebi ben Sirkeci’den temin ettim ve 40 tl’ye aldım, internetten de sipariş etmeniz mümkün hatta daha uygun fiyatlı 33 tl. Aldığım pembe renkli mürekkebi başka bir renk mürekkeple karıştırma ihtiyacı duymadım ama karıştırmak isteyenler için Platinum seti 35 tl’ye temin edebilirsiniz. 

Yazılarımda kullandığım süre içerisinde kalemde hiçbir tıkanma yaşamadım, akıcılığı son derecede iyi, kuruma süresi ortama ve deftere bağlı olarak değişse de genellikle iyi. Görünüş olarak gözü yormayan ve homojen dağılan bir mürekkep. Suya dayanıklılığı ile beni şaşırtan bir mürekkep oldu, çok akışkan bir mürekkepten açıkçası böyle bir performans beklemiyordum. Bütün çabalarıma rağmen yazıyı suyla okunabilirliğini bozamadım sadece etrafında pembe gölgeler oluştu. Son olarak kalitesiyle rahatlıkla herkese önerebileceğim bir mürekkep.

Değerlendirme
Kategori: Özel kullanım
Mürekkep Akıcılığı: 5/5
Suya Dayanıklılığı: 4.5/5
Renk Kalitesi: 5/5
Kuruma Süresi: 4/5
Fiyat/Performans: 4/5
 



Set için bilgi veren resimler ve renk skalası http://www.platinum-pen.co.jp/emixfree_top.html siteden alınmıştır.


10 yorum:

  1. Ben bu mürekkebi hiç bir yerde bulamadım . Tavsiye edebileceğiniz bir site varmı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşıyorsanız Sirkeci Yeni Zaman Kırtasiye'de, Ankara'da yaşıyorsanız Kızılay Moda Kırtasiye'de. internetten ise Hemen.com.tr'den alabilirsiniz. Fiyatı diğer mürekkeplere göre bir hayli artmış 55 TL civarında. Mürekkepleri karıştırıp kendi rengimi elde edeceğim demiyorsanız. Sailor ya da Diamine markalarının mürekkeplerine bakın derim.

      Sil
    2. Aslında benim amacım farklı en az 5 6 farklı renk olsun istiyorum ve önemli olan şeffaf parlak olması. Bir bakayım dediğiniz ürünlere. Teşekkür ederim bilgi için

      Sil
    3. Rica ederim, önemli değil. Renk çeşidi olarak Diamine ve J. Herbin markaları daha çeşitli. Birde şişe almak yerine kartuş almayı tercih edebilirsiniz, 5-6 şişe mürekkepten en beğendiğinizin şişesini alırsınız. Fazla şişe mürekkep alınca o mürekkepler ömür boyu tükenmiyor.

      Sil
    4. Aslında bende onu sorucaktim size. Böyle bir şey alsam içinden cekebilirmiyim. A 12-color card!Le Xuan MT-63 universal color ink bag student creative stationery
      http://s.aliexpress.com/fqErUnEN
      (from AliExpress Android)

      Sil
    5. Şırınga ile çekersiniz ama mürekkep kaliteleri nasıldır bilmiyorum. Aslında ink sample(mürekkep örneği) olarak gouletpens adresinde güzel mürekkepler var ama kargo ücreti fazla diye biliyorum.

      http://www.gouletpens.com/ink-sample-packages/c/23

      Sil
    6. Diamine kartuş 6 li setler var 12 tl civarı en iyisi onları deneyeyim. Bunları ben yazı yazmak için değil bir sıvının içine sıkıp içeride duman efekti olarak kullanacağım şeffaf ve parlak olması bundan dolayı önemli .

      Sil
    7. Dediğiniz efekti bazı kalemlerimi temizlerken yapıyorum. Suyun içinde en güzel Diamine shimmering sea parlıyor, J. Herbin Rouge Hematite gibi simli mürekkepler çok güzel gözüküyor. Nasıl bir efekt istediğinizi bilmiyorum ama aklınızda bulunsun.

      Sil
  2. Bana mailinizi verebilirseniz size çalışmanın resmini yollayabilirim ve belki başka fikirler sunabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemeraki@gmail.com adresine atarsanız bakabilirim bende size kalemleri temizlerken mürekkeplerin nasıl dağıldığının fotoğrafını atabilirim.

      Sil