28 Mart 2015 Cumartesi

DEFFTER MARKA FİLM AFİŞLİ DEFTERLER

DEFFTER MARKA FİLM AFİŞLİ DEFTERLER



defterlerin ön kapağı

Merhaba,
Yine defter incelemesi ile karşınızdayım. Her yerde rahatlıkla görebileceğinizi ve ilginizi rahatlıkla çekeceğini düşünüyorum. Dağıtım ağları çok iyi olan bu defterler, bakalım performans konusunda nasıl özellik gösterecekler.
Öncelikle fikir çok güzel, hepimizin sevdiği filmleri kapak olarak bize sunulması o defterle bağ kurmamızı kolaylaştırıyor. Hemen ilk sayfasında kırmızı fon üzerinde kapaktaki film ile ilgili bir anektod(alıntı) bulunması iyi düşünülmüş. Alıntının üst kısmında ise filmin ismi, yapım yılı, yönetmen, oyuncular gibi bilgiler bulunmakta. 

kapaktan sonraki ilk sayfa

Defterler sadece çizgili olarak üretilmiş başka alternatifini göremedim. Defterlerin arka tarafında ise filme ait sahneler çok güzel bir şekilde yerleştirilmiş ve sağ alt kısmında fiyat ibaresi bulunmakta. Bazı uyanık satıcılar fiyat etiketini bu bölüme yerleştirerek biraz daha komisyon ekliyorlar. Fiyat etiketi koyulan deferde bunu yapıyorlarsa diğerlerinde ne gibi fiyatlandırma yapıyorlar, düşünemiyorum bile.


defterlerin arka kapak kısmı


Bende bu defterlerden Parfume (Koku), Betty Blue ve Brave Heart (Cesur Yürek) filmlerine ait olanları vardı fakat Cesur Yürekli olanı arkadaşıma hediye ettim bir daha da kendime aynısından bulamadım maalesef.



Çok sık kullandığım bu defterler aslında kurşun kalem ve tükenmez kalemler için çok daha uygun ama dolma kalemlerimin çoğunda da kanama yapmadı. Akışkan mürekkeplerde arkaya geçme çok oluyor, gölgelenme ise her kalemde az da olsa görülüyor. Ben bu yazımda Pelikan markasının eski bir modeli olan Pelikano model kalemi ve içerisinde Pelikan’ın kırmızı renkli kartuşunu kullandım. Sayfalar beyaz renkte olmadığı için gözü çok yormuyor. Arka kısımda notları koyabileceğimiz bir cep kısmı olsaydı daha da güzel olabilirdi.


Değerlendirme:

Kâğıt kalitesi: 3.5/5
Kapak: 4/5
Yazılma: 3.5/5
Dizayn: 4/5
Arka sayfa yazılma: 3/5
Fiyat Performans: 4/5


6 yorum:

  1. Öncelikle defter incelemeleriniz çok hoşuma gidiyor bunu belirtmeliyim, her ne kadar dvd kutularını andırsalar da... o değil de o defterden bulamazsın arkadaş vermeden önce düşünücektin :D
    3816547290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tam dvd kutuları gibi. Ne bileyim son Cesur Yürek kapaklı defter olduğunu :D Neyse verdiğim arkadaş kalemin defterin değerinden anlayan biri, en azından böyle avutuyorum kendimi :)

      Sil
  2. merhaba :)

    benim de defter merakım var, ben hep mekan temalı defterler alıyorum, paris, istanbul gibi :)
    biraz bu anlamda klasik bir yapım var.
    ama önerileriniz çok hoşuma gitti, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.
      Mekan temalı defterlerimde mevcut elimde fakat daha kullanmadım, kullandıktan sonra tanıtımlarını yapmayı düşünüyorum :)

      Sil
  3. ah bilmem mi bunları ah ben de defterciyim :) ayrıca bak o sağdaki film beti blu süper filmlerden :) ayrıca dolmakalemlere baktım skiriks beyendim he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet genelde güzel fimlerin afişlerini kullanmışlar :) dolmakalem beğenmenize de sevindim :)

      Sil