16 Ekim 2016 Pazar

SCRİKSS SHAKE IT 0.5 UÇLU SALLAMALI KALEM

 SCRİKSS SHAKE IT 0.5 UÇLU SALLAMALI KALEM

Scrikss Shake it Versatil Kalem

Merhaba bu yazımda Scrikss markasının Shake it modelini tanıtmaya çalışacağım. Öncelikle Scrikss markasının böyle bir kalemi olduğunu bilmiyordum. Görünce şaşırdım ve yeni olabileceğini düşündüm fakat yanılmışım. Uzun süredir piyasada olan bir kalem fakat Scrikss markası Shake it modelini her kırtasiyeye göndermiyor.

Daha önce Pilot markasının sallamalı kalemini incelemiştim, önceki yazı için tıklayınız. Pilot Shaker H 1010 modeli ile kıyaslayacak olursak arada büyük bir kalite farkı var. Öncelikle Scrikss Shake it son derecede hafif bir plastikten imal edilmiş. Gövdesi tek parça halinde kauçukla kaplanmış ve üzerinde ucu görebileceğiniz bir pencere bulunuyor.


Pilot Shake it İç Aksan

Scrikss Shake it modelinin 4 farklı rengi mevcut bunlar; mavi, turuncu, mor ve pembe. Bende turuncu ve mavi renklileri var. Turuncu rengi alırken sallamalı mekanizmaya dikkat etmemişim. İçerisindeki ağırlık oluşturan yayı yoktu, alırken bu parçanın olup olmamasına dikkat edin.

Kalemin plastiğinin kalitesiz olmasına karşın iyi yönleri de var. Kalem diğer sallamalı kalemlere göre daha hafif. Uç kısmı içeri sokulabiliyor, düşünce bu kısmın zedelenmesini önlüyor. Fiyatı son derecede ucuz, 3 TL’ye Kadıköy’de bir kırtasiyeden satın aldım. Pilot Shaker H 1010 modelinde olmaya 0.7 uç seçeneği de mevcut. Sallamalı kalemlerde genelde 0.7 uç seçeneği bulunmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder