28 Nisan 2017 Cuma

KICUTE CAM KALEM / CAM KALEM YAPIMI

KICUTE CAM KALEM / CAM KALEM YAPIMI


Kicute Cam Kalem

Merhaba, şu sıralar hayatımda güzel şeyler oluyor, güzelleşen havalarla birlikte kalemlerle daha az ilgileniyorum ama bazı kalemler var ki sürekli kullanmak istiyorsunuz. İşte bu kalemlerimden biri de Kicute cam kalemim.

Kicute cam kalemi sevmemin başlıca nedeni görüntüsünün yanında kolay temizlenebiliyor olması. Bu yüzden dolma kalemlerimde kullanamadığı kaligrafi mürekkeplerini cam kalemde kullanabiliyorum.


Cam Kalem Temizleme

Kicute cam kalemin 7 farklı rengi bulunuyordu ben mavi mor renkli olanı tercih ettim. Satıcıyı kontrol ettiğimde bu 7 farklı renkten sadece benim tercihimin stoklarında kaldığını görüyorum. Umarım tekrar diğer renklerini de üretirler.


7 Farklı Renkte Kicute Cam Kristal Kalem

Kicute cam kalemin dezavantajı diğer cam kalemler gibi kolay kırılabilir olması ve yazarken ucunu çok bastırılmaması lazım.


Kicute Cam Kalem Ucu

Cam kalemlerde bakmanız gereken hususlar öncelikle ucunun cızırtısız yazması daha sonra mürekkebe batırdıktan sonra ne kadar yazabileceğiniz. Diğer cam kalemleri kullanmadım bu yüzden diğer marka ( Calligart, J. Herbin ) cam kalemlerle mukayese edemeyeceğim. Ucunun performansı orta diyebilirim ne çok kaygan ne çok cızırtılı, kullandıkça iyileşeceğini düşünüyorum. Mürekkebe batırdıktan sonra yazma performansı biraz mürekkebin viskozitesine (akmaya karşı direnç) bağlı olup bu kalemde en fazla A4 kağıdının yarısı kadar performans gözleyebildim.


J. Herbin Rouge Hematite ile Birlikte Kicute Dip Pen

Cam kalem yapımı ve dünyadan çeşitli markalar hakkında videolar izledim, bir kaçını da sizlerle paylaşmak istedim. çok zahmetli ve güzel bir yapımı var. imkan olsa bende kendi cam kalemimi dizayn edip yapmak isterdim.

Cam kalem yapımı
Parlayan Mürekkep

Kalemi Aliexpress sitesinden KICUTE Student School Supplies Store adlı mağazadan sipariş verdim. 15 gün içinde elime ulaştı, diğer siparilerimin aksine kargo parası da verdim. Kargo parası dahil 6.29$ ödedim. Diğer cam kalem siparişlerimi başka mağazalardan verdim, onlar biraz gecikti, 1 ayı aşkın süre geçti, halen elimde değiller. Onlarda geldiğinde performansları hakkında bilgilendirici yazı yazarım. Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

2 yorum:

  1. kalemler çok şık ilk defa görüyorum cam kalem :)

    YanıtlaSil
  2. Çok zarifler. Çok beğendim. Onlarla ne yazılabilirdi? Ancak O güzel söz :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil