15 Mayıs 2017 Pazartesi

DIAMINE 150. YIL ÖZEL MAVİ SİYAH MÜREKKEBİ

DIAMINE 150. YIL ÖZEL MAVİ SİYAH MÜREKKEBİ

Diamine 150. Yıl Mavi-Siyah Özel Mürekkebi


Merhaba bu yazımda benim için önemli olan bir mürekkebi, Diamine 150. Yıl özel mavi siyah mürekkebi tanıtımını yapmaya çalışacağım. Diamine mavi siyah mürekkebin benim için özel olmasının sebebi Bana Sıkça Yaz bloğunun sayesinde tanıştığım saygı değer Tolga Bare tarafından hediye edilmiş olması. Hem kendi bloğum hem de diğer bloglar sayesinde bir çok değerli insanla tanışmış oldum. Bunlardan birisi de sayın Tolga Bey, kendisine ait bir sitesi mevcut, kendisini daha fazla tanımak isteyenler tıklayabilir

Diamine 150. Yıl Özel Mürekkebi


Diamine 150. Yıl özel mavi siyah mürekkebin özelliklerine gelecek olursak; öncelikle çok akışkan bir mürekkep olduğunu söyleyebilirim. Bu yüzden kalemde herhangi bir tıkanıklığa sebep olacağını düşünmüyorum. Aynı sebepten dolayı kağıt üzerinde de bir hayli geç kuruyan bir mürekkep bir süre elinizi üzerine sürmemeniz iyi olabilir. Diamine 150. Yıl özel mürekkebi hakkında yabancı blog yazılarında suya dayanıksız bir mürekkep olduğundan bahsedilmiş. Ben bu konuda katılmıyorum, permanent (kalıcı) mürekkepler kadar olmasa da yeterince suya karşı dayanıklı bir mürekkep.

Diamine Mavi-Siyah Mürekkep Su Testi

Renk olarak siyaha çok yakın bir mavi içerisindeki mavi rengi mürekkep dağıldığında görebiliyorsunuz desem yerinde olur. Günlük kullanım için iş yerinde, okulda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir mürekkep. Tavsiye ederim, mürekkep için tekrar Tolga Bare’ye teşekkür ederim. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Değerlendirme:
Kategori: Günlük kullanım
Mürekkep Akıcılığı: 5/5
Suya Dayanıklılığı: 4/5
Renk Kalitesi: 4/5
Kuruma Süresi: 1/5
Fiyat/Performans: 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder