4 Temmuz 2017 Salı

MUJİ ŞEFFAF VERSATİL KALEM

MUJİ ŞEFFAF VERSATİL KALEM

Muji Mekanik Kalem

Merhaba bu yazımda Japon markası olan Muji markasının şeffaf versatil kalemini tanıtmaya çalışacağım. Muji şeffaf versatil kalemi yaklaşık bir yıldır sorunsuz bir şekilde kullanıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Aliexpress’te satıldığını öğrenince sizlerle paylaşmak istedim. Aliexpress dışında bazı kırtasiyeler ve instagram üzerinden kalem satan yerlerde de bulmak mümkün.

Muji Şeffaf Versatil Kalem

Muji mekanik kalemin özelliklerine gelirsek; kalem iki farklı uç kalınlık derecesi ile satışa sunulmuş. Bunlar Türkiye’de de daha sık kullandığımız 0.5mm. ve 0.7mm. Tutma kısmı Silikon ve elinizi hiç tahriş etmediği gibi terlemiyor da. Muji şeffaf versatil kalemin iç ve dış aksanları plastik ve dolayısıyla hafif bir kalem. Uç kısmındaki metalin ne olduğunu anlamadım ama çok kaliteli değil paslanmıyor fakat çok hafif, kaliteli bir yapı olduğunu düşünmüyorum. Uç kısmı içeri giriyor bu özelliğiyle uç kısmını düşmelerde daha az zarar göreceğini düşünüyorum. Versatil kalem alırken en dikkat ettiğim konu uç mekanizmasının saklanıp saklanmaması çünkü bir çok mekanik kalemin ucunu yamultarak kullanamadım. Muji şeffaf versatil kalemin klips kısmı ise çok kullanışlı mandal sitemiyle çalışıyor bu da size rahat taşıma imkanı sunuyor.


Kalem piyasada çok farklı fiyatlara satılabiliyor, içlerinden en uygun fiyatlı olanları sizlerle paylaşayım ama buralardan daha önce alışveriş yapmadığım için garanti veremiyorum. Sizler sipariş verirseniz şikayet ya da olumlu görüşlerinizi yorumlarda paylaşabilirsiniz.
Muji Versatil Kalem Satış 1    fiyatı pahalı 4 dolar ve sadece 0.5 seçeneği mevcut
Muji Versatil Kalem Satış 2 bu satıcı da fiyat 1.44 (4 adet yani 0.36 dolar kalem başı) dolara iniyor ve 0.5 ve 0.7 seçeneği mevcut. Aradaki fiyat farkı nasıl bu kadar büyük oluyor bende anlayamıyorum.

Muji Versatil Kalem İç Aksan

Aradaki fiyat farkı 10 kattan fazla ucuz olan denenebilir ama dediğim gibi kalemler hiç gelmeyebilir Aliexpress’ten Dispute açtığınızda paranızı geri alırsınız fakat 2 ay gibi uzun bir süre uğraşıyorsunuz. 
Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder