26 Ekim 2017 Perşembe

ŞIRINGA ŞEKLİNDE TÜKENMEZ KALEM

ŞIRINGA ŞEKLİNDE TÜKENMEZ KALEM

Şırınga Şeklinde Tükenmez Kalem

Merhaba blogda arada değişik kalemleri de paylaşmayı seviyorum. Dolma kalemde eyedropper modası şeffaf kalemlerde bir hayli yaygınken bu kalemlerden de sipariş vermiştim. Küçük ilgi çekici bu tükenmez kalemler, sağlık personeli arkadaşınız varsa espirili bir hediye olabilir. İçindeki renkli sıvı nasıl oluyorsa kendiliğinden azalıyor. Bir müddet sonra içinde hiç sıvı kalmazsa şaşırmayın. Kalemleri Aliexpress’ten 3 tanesi 1 TL gibi komik bir fiyata almıştım, bazı instagram sitelerinde de tanesi 3 TL gibi satıldığını görmüştüm. Çok kullandığımı söyleyemem, tükenmez kalem kullanmıyorsunuz boşuna almayın derim. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

2 yorum:

  1. İlk kez bir kaleme uzak hissettim...
    Tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ve tepesinde kuş sürüsü olan ağaçlı temayı çok beğendim.

    YanıtlaSil