14 Ocak 2017 Cumartesi

PRITT RAINBOW MEKANİK KALEM İNCELEMESİ

PRITT RAINBOW MEKANİK KALEM İNCELEMESİ

Pritt Rainbow 1707 0.7 Versatil Kalem

Merhaba bu yazımda Pritt markasının 0.7 uçlu kalemini tanıtmaya çalışacağım. Daha önce Pritt markasının diğer uçlu kalemini tanıtmıştım, yazı için tıklayınız. 

Pritt markasının uçlu kalem konusunda yeterince iyi olduğunu düşünüyorum. Özellikle fiyat performans olarak bence ideal kalemler ortaya koyuyorlar. Rainbow serisi Pritt markasının canlı renkleri seven kişiler için son derecede uygun bir versatil kalem.

Pritt Rainbow versatil kalemin teknik özelliklerine gelirsek, öncelikle metal dış kısma sahip olmasına karşın çok hafif. Bu hafifliği iç mekanizmasının plastik olması ile de sağlıyor. Tutma yeri ne çok yumuşak ne de çok sert bence ideal sertlikte olmuş fakat sabit değil yani yazarken tutma yeri oynuyor. Ders dinlerken kendinizi bu kısımla oynarken bulabilirsiniz, ben şahsen bunun gibi küçük detaylara çok takılıyorum. Kalemde beğenmediğin diğer bir detay uç sokma kısmının içeriye girmemesi, bu da kalem yere düştüğünde bu kısmın yamulmasına davetiye çıkarıyor, kalemlerin yedek malzemesi olmadığından tüm kalem kullanılmaz hale geliyor. Aslında bu durum bütün kalemler için önemli bir durum, firmalar yedek parça konusunda da hizmet vermeliler. Dolma kalemde Lamy markasında bu problemi yaşamıştım o yüzden çok tercih etmiyorum. Pritt Rainbow serisinin Türkiye’de 0.5 ve 0.7 uç kalınlığı seçenekleri mevcut.


Pritt Rainbow Mekanik Kalem İç Aksan

Pritt Rainbow serisi mavi, sarı, lila, yeşil ve pembe renklerinden oluşuyor. Gayet canlı renklere sahip. Fiyat olarak internette 5-7 TL arasında değişiyor, fiyatına göre bence uygun bir kalem, renklerini sevdiyseniz tercih edebilirsiniz. Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder