4 Ocak 2017 Çarşamba

SCRİKSS SİYAH MÜREKKEP KARTUŞU İNCELEMESİ

SCRİKSS SİYAH MÜREKKEP KARTUŞU İNCELEMESİ

Scrikss Siyah Mürekkep


Merhaba bu yazımda Scrikks markasının siyah mürekkebini incelemeye çalışacağım. Siyah mürekkepler günlük yaşantımızda en çok kullandığımız mürekkep rengi ve dolma kalem için olanları değişken özellikler gösteriyorlar. Siyah mürekkep olarak beğendiğim diğer bir mürekkep ise yerli malı olan Scrikss markasının siyah kartuşu.

Scrikss Siyah mürekkebin akıcılığı normal, renk kalitesi olarak dolgun bir renge sahip. Suya dayanıklılığı ile de beni şaşırttı, oldukça kalıcı bir mürekkep su altında kaldıktan sonra yazılarınız okunabiliyor. Yerli olmasından dolayı fiyatı da uygun, umarım bu kalitede devam ettirirler. Bazen markalar değişiklik yapacağız diye daha kötü sonuçlar elde edebiliyor.


Scrikss Siyah Mürekkep Su Testi

Mürekkep kutusuna üretim tarihi yazılsa iyi olabilir çünkü uzun süre kullanılmayan kutular piyasada bulunuyor ve kullanılmasa bile rafta bozulabiliyor, böylelikle markanın imajına gölge düşüyor. Bazen Scrikss marka kartuşların kalemlerde tıkanıklık yaptığını jöle gibi sertleştiğini duyuyorum ben yaşamadım ama uzun süre rafta kalan mürekkeplerin böyle bir sorun yaratabileceğini düşünüyorum. Fiyat olarak diğer siyah mürekkeplere göre uygun ve kullanışlı. Bazen eski boş kartuşlara mürekkep şişesinden şırınga ile dolum yapıyorum en son biten kartuşa Pelikan 4001 siyah mürekkep doldurdum. Pelikan 4001 siyah mürekkepten hiç memnun kalmadım, 4001 serisinin diğer renklerini seviyorum fakat siyah ve mavi mürekkepleri akışkan değiller bu da sinir bozucu olabiliyor. Uygun fiyatlı mürekkep tercih edecekseniz Scrikss daha iyi bir seçenek olarak gözüküyor. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Değerlendirme:

Kategori: Günlük kullanım
Mürekkep Akıcılığı: 3/5
Suya Dayanıklılığı: 4/5
Renk Kalitesi: 4/5
Kuruma Süresi: 4/5
Fiyat/Performans: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder