2 Nisan 2017 Pazar

90’LARDA ÇOCUK OLMAK / 6 RENKLİ KALEM

90’LARDA ÇOCUK OLMAK / 6 RENKLİ TÜKENMEZ KALEM

6 Renkli Tükenmez Kalem

Merhaba, geçenlerde bir kırtasiye zincirinin mağazasında kalemler içinde dolaşırken küçüklüğümde en sevdiğim kalemlerden olan 6 renkli tükenmez kalemi gördüm. İnsan böyle nostaljik şeyler görünce biraz tuhaf oluyor, içimden tam alayım derken gözüme etiketi ilişti. Tam fiyatını hatırlamıyorum ama 26 TL’ydi sanırım, neyse gerek yok deyip uzaklaştım. Sonradan aklıma takıldı internette olabilir mi diye düşünürken aklıma Aliexpress’te olabileceği geldi ve yanılmamıştım, çok ucuz bir paraya satın aldım.

90’larda çocuk olmak güzeldi ya da her dönemin çocukluğu insana ayrı bir güzel geliyor. Daha sonrasında kalemle yazarken aklıma Barış Manço’nun 7’den 77’ye programı, Tsubasa çizgi filmi ve muhteşem atari oyunu, Sulugöz sakızı, misket, taso, kaset ve bir sürü çocukluğuma ait anı geldi.

Kalemi sizlerle nostalji olsun diye paylaşmak istedim. Kalemin gövdesi güzel ama yazımı kötü, mürekkep tam akmıyor ve bastırdığınızda içerideki kartuş gövdesi kırılacak gibi oluyor. Yani kullanmak için çok ideal değil ama anıları canlandırması açısından alabilirsiniz. En azından çok para vermeniz gerekmediğini bilin. Satıcı adı: School Supplies & Stationery Store ve fiyatı 3 adet olarak satılıyor 1.5 $ . Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder