9 Şubat 2018 Cuma

IROSHIZUKU MÜREKKEP DENEME ÜNİTESİ

IROSHIZUKU MÜREKKEP DENEME ÜNİTESİ

Iroshizuku mürekkep örnek



Merhaba Avusturalya’da gördüğüm iroshizuku mürekkeplerinin örneklerini sizlerle paylaşmak istedim. Her rengin örneği mevcut ve o an yazabiliyorsunuz beğenirseniz satın alıyorsunuz.



 Keşke her markanın böyle uygulaması olsa ve deneyerek satın alsak ne güzel olur. Türkiye’de mürekkep örneklerini deneyebileceğimiz bir yer var mı? varsa paylaşırsanız sevinirim.



Bu arada iroshizuku mürekkeplerin eskisi kadar pahalı olmayacağından söz ediliyor. Nedeni ise el yapımı özel şişelerden vazgeçip seri üretim şişeler kullanacak olmasıymış. Bence doğru bir karar şahsen ben şişesinden çok mürekkebi kullanmayı seviyorum. Sizin elinizde varsa şişelerini atmayın derim, ne de olsa mürekkepten daha değerliymiş. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

1 yorum:

  1. Çok güzel bir uygulama gerçekten. rastgele alım yapılmamış olur böylece. iroshizuku lar aslında bizim ülkemizde çok pahalı. Amazon fiyatları 15-20 $ arasında değişiyor ve ben kargo dahil 22$ a alabildim. Diamineler bu konuda çok iyi. 30ml si 2.5 pound. Ve yine yurtdışından çok ucuza gelebiliyor. Son olarak yorumunuza katılıyorum şişeden çok mürekkep önemli. Plastik bir şişe bile olur. Yeter ki güzel bir mürekkep olsun

    YanıtlaSil