4 Aralık 2021 Cumartesi

YILBAŞI ÇEKİLİŞİ

YILBAŞI ÇEKİLİŞİ
Merhabalar, uzun zamandır bloğa yazı yazamıyorum. Çok fazla kalemlerimi kullanamıyorum o yüzden pek yazacak bir şeyde bulamadım açıkçası. Evde hayatım boyunca yetecek kadar defter, mürekkep ve kalemim var o yüzden bir kısmını değerli okuyucularımla paylaşmak istiyorum. Yeni yılda ara ara yine çekilişler yapmayı planlıyorum ama bakalım. İlk çekilişi yılbaşı için yapıyorum. Wing Sung 3008 dolma kalem, Diamine mürekkep ve Avrupa’dan aldığım A5 boyutundaki defteri çekilişle hediye edeceğim. Yapmanız gereken sadece bu yazının altına yorum yapmanız. Yeni çekiliş haberleri için Facebook ya da İnstagram hesaplarından takip edebilirsiniz. Herkese bol şans. Çekiliş sonucu 3 Ocak 2022 tarihinde yeni yazı ile açıklanacaktır. Ayrıca diğer bir blogda sponsor olarak başka bir çekiliş düzenleyeceğim. Yakın zamanda orada da çekiliş yayını yapılacak dilerseniz o çekileşe de katılabilirsiniz. Diğer blog için lütfen tıklayınız.

50 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. güzel bir yıl olur umarım 2022 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için güzel bir yıl olur 2022.

      Sil
  3. Merhaba. Kalem asigiyim galiba hastayım. Bu bir takıntı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle Dolma kalemlerin koleksiyonluğunu yapmak bağımlılık haline gelebiliyor. Ben bu sene çekilişlerle ve bazılarını satarak azaltmaya çalışacağım.

      Sil
  4. Yeni yılda eskisi gibi inceleme yazıları olur inşallah, öLemişiz ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur ama daha çok çekilişlerle birlikte olacağız gibi daha çok kalem almayı düşünmüyorum önümüzdeki dönemlerde.

      Sil
  5. Merhabalar. Herkese bol şans diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Mehmet Yılmaz7 Aralık 2021 17:06

    Herkese mutlu yıllar, defter çok güzel umarım bana çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl daha çok çekiliş olacak. Bu defterden 4 tane daha var elimde onlardan da koymayı düşünüyorum. İyi Şanslar.

      Sil
  7. Çekiliş için teşekkürler, umarım benim olurlar defterde gözüm kaldı :D

    YanıtlaSil
  8. Herkese mutlu yıllar bol şanslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef isminiz gözükmediği için sizi çekilişe katamayacağım. Umarım isimli yorumunuz vardır.

      Sil
  9. Herkese mutlu yıllar bol şanslar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef isminiz gözükmediği için sizi çekilişe katamayacağım. Umarım isimli yorumunuz vardır.

      Sil
  10. Çekiliş var dediler geldik. 😂 İşin şakası herkesin yeni yılı eski yılını aratmaz umarım. Mutlu yıllarınız olsun...

    YanıtlaSil
  11. Herkese mutlu yıllar bol şanslar

    YanıtlaSil
  12. Sizin ve herkesin yeni yılını kutlarım. Umarım hepimiz için iyi bir yıl olur. Çekiliş için herkese iyi şanslar.

    YanıtlaSil
  13. Herkes için mutlu huzurlu bir yıl olur umarım 2022.. Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım herkes için mutlu ve huzurlu bir yıl olur. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  14. Mutlu yıllar, çekiliş için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  16. 3 Ocak günü o kalem bende İmza: KalemMeraklısı

    YanıtlaSil
  17. Katıldım, mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  18. Listeye benim ismimi de eklerseniz sevinirim. Herkese mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  19. Bu güzel hediyenin sahibi olmak dileğiyle..Herkese iyi seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. İyi seneler.

      Sil